torsdag 27 oktober 2016

Träning för hela kroppen

Katta och jag simmade ikväll. Det gick väldigt bra. Först simmade jag i lugn takt i 15 minuter och sen tog jag i lite och simmade så jag flåsade i 15 minuter. När vi gick upp darrade benen och jag vacklade nästan. Det känns som om jag tar i med hela kroppen, när jag simmar. En himla bra träning helt enkelt. Speciellt bra känns det att ta ut sig i rygg och armar. Jag simmade flera längder då jag bara använda armarna och höll benen stelt raka bakom mig. Det enda negativa är, att jag får ont i nacken. Så ibland måste jag simma ryggsim, eftersom nacken värker. Antar att jag håller upp huvudet för mycket vid bröstsim.

I morgon ska Malin och jag träffas. Världens bästa Malin! Då får jag berätta om mitt sidouppdrag jag har fått. Så får jag höra om hon ska byta jobb, som hon har pratat lite om att göra. Spännande, spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar