lördag 2 juli 2016

Innehållsrik lördag

I morse åkte döttrarna och jag till Öfalla för att rida. De har islandshästar där som man får rida ut på. Lite oturligt var det att det regnade hela ridturen, men det kände jag knappt. Under 1 1/2 timme skrittade, töltade och galopperade vi i skogen på stigar och på grusvägar. Det var alldeles underbart. Jag njöt av varje minut.

Vid tretiden var det sen dags att åka till Karlstad. Först åt vi middag på Pinchos och därefter gick vi på musikalen Les Miserables. Enligt mig är det den bästa musikalen som finns. Den här versionen var väldigt bra!

I morgon kommer jag med all säkerhet ha träningsvärk i benen och magen efter ridningen. Om jag vore miljonär skulle jag skaffa mig islandshästar. De är så himla trevliga!

Nu är klockan snart halv tolv och jag är trött och har huvudvärk. Dags att lägga mig och sätta punkt för en helt galet underbar dag. Tack mina döttrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar