måndag 13 juni 2016

Juni - födelsedagarnas månad

Vi är många i familjen som fyller år i juni. Förutom min dotter och jag, fyller mina systrar och min ena svägerska och min andras svägerskas son år. Igår fyllde min äldsta vän Kinna år och i fredags fyllde min kollega och vän, Wiveka år. Henne ska vi fira idag. Vi är tre kollegor som uppvaktar henne.

Jag hoppas att Wiveka kommer bli glad för blomman. Den gör i alla fall mig glad i sin färgprakt. Snittblommorna var vissna och dyra (45:-/st) att jag valde bort dem. Den här blomman kan Wiveka sätta i en rabatt och den kan blomma igen under flera år, förhoppningsvis.

Idag verkar det bli en riktigt härlig dag med vackert väder. Vi ska arbeta med att skapa flera rutiner idag. Jag älskar att få vara kreativ och att få arbeta ifred (i grupp) och bli färdig. Vi sitter ostört hemma hos Wiveka hela dagen, så det här blir en gulddag. Hoppas du också får en riktigt bra dag!

Kinna med sitt barnbarn Olle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar