söndag 1 februari 2015

Trött

Gud vad trött jag är! Sju i morse satte jag igång med frukost, snöskottning och tårtbak. En hallontårta och en smulpaj på blåbär. Klockan 10 kom Jenny, en energifylld tjej, som visar kläder av märket House of Lola. Vi var 15 kvinnor som kikade på vårkollektionen. Jag beställde ett par blåa byxor och en rosa tröja.

När den sista gästen hade gått, kastade jag i mig lite lunch, därefter åkte jag till gymmet och deltog på ett pass kettlebells. Idag fick vi göra enarmsswing, snatch (svårt att hålla koll på alla namn) som är en sving man avslutar med att man lyfter kettlebellen rakt upp över huvudet. Vi fick även göra situps med kettlebellen och avsluta med grodhopp (vidrigt!). 

Och här fortsätter det att snöa till förbannelse. Nu räcker det, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar