lördag 20 september 2014

Lite mer löpband

Kent och jag var på gymmet efter frukosten. Jag sprang 3 km på löpbandet (2 % motlut) och gick lite drygt 1 km. Det tog ca 30 minuter, så det gick långsamt. Jag mår mycket bättre, men är inte helt frisk. Det här att värva 30 graders värme med 19° ac, är ju inte den bästa miljön för en förkylning. Det ska bli skönt att komma hem till sin egen säng och den ljuva tystnaden. Här blåser det 24/7 och det är det enda negativa med det här hotellet. Dörrar och fönster är inte helt täta, så det viner lite lagomt varje natt. Tur jag har öronproppar!

Nåja, förutom springtur på löpbandet, blev det ben, rygg, axlar och armar som fick sig en omgång. Riktigt kul att lyfta med maskiners hjälp. Jag provade även fria vikter, men det kändes svårare att komma på olika övningar.

Tre korta löppass har det blivit under veckan och benhinnorna är oberörda. Det är ju inte så märkligt med tanke på de korta distanserns, men det känns ändå positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar