måndag 4 augusti 2014

Slut på semestern

Idag jobbade jag igen. Den här semestern har varit helt underbar! Det som toppar listan är  kvällen, då vi åkte båt med elmotor och såg så många bävrar. Kvällen var ljummen, ljus och så himla magisk!  Mitt 50-års kalas är en annan händelse som toppar listan. Alla i familjen var med, många överraskningar, skratt och poänger.  Mina döttrar ställde upp på ett fantastiskt sätt! Resorna till Strömstad och Stockholm och mina barndomsvänners 50-års fester är andra höjdpunkter. Min man förtjänar en egen punkt. Han tränar inget, men peppar och intresserar sig för min träning. Dessutom lagar han all mat. Den här semestern var den första semestern utan hemmaboende barn. Annorlunda och mysigt!

Träningsmässigt har semestern varit lyckad, då jag hållt igång löpningen. Några höjdpunkter där är turerna med Ida, då vi kastade oss i sjön efteråt. Så underbart! Sen klarade jag ju MILEN  för första gången. Sjukt nöjd över det och det har gett mig bättre självförtroende.

På minuslistan: socker, socker, socker! Mer behöver jag väl inte skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar