tisdag 14 januari 2014

Svågern fick sig en omgång...

Ikväll boxades jag med min svåger. Det var kul och gick bra för oss båda. Det är första gången jag har boxare ett helt pass med en karl. Med promenad till och från gymmet visade pulsklockan att jag brände 564 kalorier. Eftersom jag gick till och från jobbet brände jag ytterligare 286 kalorier. Totalt 850 kalorier har jag gjort av med idag sammanlagt (enligt pulsklockan). Det är jag skitnöjd med.
Ännu en dag utan socker avklarad! Samma frukost o mellis på förmiddagen. Lunch blev sallad halva tallriken och så skinklåda (potatis i mjölkstuvning med pytteskinkbitar i) två knäcke (inte sport, ngt annat grovt med frön på). Till mellis en banan och kaffe. Det bästa var att komma hem till kvällsmaten: potatisklyftor, ugnsbakade tomater, fläskfilé och sås (hemmagjord). Så jäkla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar