onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!

Trotsade förkylningen och startade året med en promenad. Lite flåsigt, men med tanke på dagsformen, helt ok.

Mina målsättningar för 2014:
1. Försätta att yoga och därmed förhoppningsvis kunna göra en snyggare brygga.
2. Jogga så ofta att jag upplever det lustfyllt.
3. Skaffa en eller flera träningskompisar!

Den första målsättningen känns enkel, det är ju bara för mig att yoga på. Den andra målsättningen är en större utmaning. Visst, jag joggar lite då och då (oerhört sporadiskt) men jag har (förmodligen på grund av bristande kontinuitet) aldrig upplevt jogging som lustfyllt eller känt det där flytet. Det är det jag vill åt! Nummer tre på listan känns svårast. Hur ska jag hitta någon (en känns svår nog) eller några att träna med. Jag vill ha sällskap på joggingturerna. Jag får testa med sociala medier eller flirta in mig hos någon på gymmet. 
Om jag lyckas med dessa målsättningar tror jag att jag kommer få en ännu bättre fysisk utveckling under året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar