måndag 21 oktober 2013

Typisk måndag

Det blev ingen skitdag, utan en typisk måndag, med tidspress, möten och oväntade inslag. Ibland funderar jag på hur länge till jag kommer att orka jobba i det här tempot. Idag hade jag flera yrselattacker. Eftersom jag inte har haft några yrselattacker under helgen, tror jag de är kopplade till stress, snarare än övergångsbesvär. Just nu har jag inga vallningar och det är jag överlycklig för. Däremot har jag ömma bröst (alltid är det något!). Känns typ som jag ska amma. Tur det finns bra bh:ar, som håller dem på plats!
Inte blev det någon träning idag heller. Träningsvärken i benen har inte gett med sig. Ärligt talat är jag extra försiktig efter lördagens träningspass, då jag "brände ut mig" lite. Vill inte uppleva det igen. Kanske är jag onödigt försiktig, men hellre det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar