måndag 16 september 2013

Summering

Veckans träning blev riktigt bra, trots att en dag gick bort pga restid. Idag har jag simmat igen, men imorgon måste jag få till lite styrka.

Tyvärr är det tekniskt omöjligt att använda trx:n här. Det är helt enkelt för trångt. Möjligen kan jag fästa den i balkongräcket. Annars får jag använda sängen som redskap.

Lustigt nog verkar Port de Pollenca vara paradiset för pensionärer. Det vimlar av äldre damer och herrar här och om det är några yngre vi ser, är det barn eller barnbarn. Förmodar att det är bra att åka hit eftersom det finns breda trottoarer och är platt. Lätt för rullstolsburna att ta sig fram.

Våra närmsta grannar ser ut att vara i sjuttioårsåldern. Engelsmän är de, och mannen röker kraftigt och när han gör det på balkongen, känns det som jag själv röker. Inte mysigt alls! Engelsmännen verkar ha en annan sorts cigaretter: långa och som luktar typ cigarr, har vi lagt märke till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar