lördag 31 augusti 2013

Välkommen september!

Vilken underbar morgon: vindstilla, soligt och varmt! Otroligt att kunna sitta ute och äta frukost i september månad. Idag hade jag tänkt att fortsätta med spacklingen. Men jag skippar det och jobbar i trädgården istället. Det kommer regniga helger framöver. Som vanligt blir det till att tvätta, städa (ikväll) ett besök hos pappa och så ska Katta och jag powerwalka. Energin spritter i kroppen, härlig känsla och jag älskar hösten!

Från och med idag till den sista december ska jag träna 100 träningspass. Både Katta och jag har antagit utmaningen. Passen behöver inte vara avancerade, men man ska bli så svett att man vill duscha efteråt. Skönt att vi är två och kan hjälpas åt att växeldra. Sen hoppas vi att vi håller oss friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar