söndag 25 augusti 2013

Ny vecka

Tiden tickar på, särskilt om helgerna. Swish, så är helgen över. Den här helgen har jag inte hunnit med allt trädgårdsarbete jag hade planerat. Det kan jag ta på kvällarna, tänker jag optimistiskt. Tills vardagkvällen kommer och jag är så trött, att jag bara vill sjunka ner i soffan med en bra bok. Särskilt när jag just har påbörjat en. Eftersom trädgårdstunnan töms varannan fredag, måste jag rensa, klippa och greja, annars fylls ju inte tunnan, smart idé det där. Varannan vecka är våra grusgångar, rabatter, buskar lite extra ansade.

Förutom trädgårdsarbetet vill jag få till några konditionspass. Under veckan planerar jag att boxas, Trx:a och yoga. Men jag vill även få till lite ren kondition, typ cykla, promenera eller springa. Får jag till två sådana pass i veckan är jag nöjd och glad :)

Skönt med en ny vecka och nya träningsmål, bara att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar