måndag 25 maj 2009

Joggingpremiär

Idag joggade jag och bästa vännen. Det gick faktiskt väldigt bra, konstigt nog. Vi har inte joggat sedan i somras, men det kändes toppen. Fördelen med jogging är att det är snabbt undanstökat, till skillnad från promenader. Samtidigt fick jag mycket fritid denna kväll som jag inte annars har när jag tar ett par timmars promenad. Nu var jag istället borta en timme allt som allt. En kort promenad till spåret, 25 minuters jogging och därefter en omväg hem för att kyla ned sig. Vädret har ju varit toppen idag! I morse var det mulet och dimmigt men varmt. Sedan kom solen och det blev ännu varmare. När jag gick hem från spåret mötte jag fyra ungdomar med systemkassar i händerna (och det är måndag i dag) och det kändes otroligt somrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar