onsdag 1 augusti 2018

Yes! Jag har provat knäböj med stång!

I morse var Kinna och jag på gymmet. Där var det underbar temperatur! Jag började med frivändningar med bara stången och märkte till min förvåning att det gick superlätt att trycka upp stången över huvudet. Bom, så satt den där och jag blev lika paff varje repetition över hur lätt det gick. Marklyften gick bra och likaså bänkpress. Jag verkar ha underhållit musklerna finfint med Lofsans juli challenge!

Idag provade jag knäböj med stång och jag klarade det! Jag klarade det utan att behöva tänka på rörlighet, eller rättare sagt brist på rörlighet. Kinna godkände tekniken och det är knappt så jag vågade tro det. Men hon brukar inte se mellan fingrarna, när det gäller teknik. Så jag litar på henne.

Sammanfattningsvis, känner jag att jag verkligen kommer att följa fler program från Lofsans Mized-app framöver. Jag har verkligen fått blodad tand, när träningen kan ge så bra resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar