torsdag 24 maj 2018

Härlig torsdag!

Vilken dag! Den började segt, då jag var trött. Varje morgon vaknar jag vid 5 och det är på tok för tidigt. Idag beslöt jag mig för att fuska och ta bilen till jobbet. Allt för att slippa skynda på, när jag kände mig trött och seg. Dagen gick och jag fick väldigt positiv information, som gjorde mig oerhört glad,.

På eftermiddagen skulle Petra och jag köpa växter och plötsligt hamnade vi i Örebro. Ett, tu, tre provade vi kläder och jag köpte tre toppar. Sen köpte jag pelargoner (man kan väl inte få för många?!) bland annat.

När jag kom hem, kom två av tre döttrar. Sara är här över helgen. Vi har alltid intressanta diskussioner. Ikväll sitter vi på balkongen och myser. Jag har inte gjort i ordning den än, eftersom det fortfarande är så mycket pollen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar