onsdag 23 maj 2018

Skön långpromenad

Ikväll var min kollega Katrin och jag ute på en riktigt lång promenad. Det är ju ljuvligt ute nu. Jag hade jeans på mig, eftersom jag inte vill bli myggbiten. Men det blev riktigt svettigt att gå i långbyxor. Vi hade ett bra tempo och gick en mil ungefär. Vardagsmotionen går lätt nu, när jag cyklar, men det känns extra bra att lägga till promenader ovanpå det. 28 456 steg har jag tagit idag och det är riktigt bra, för att vara på en arbetsdag. Annars får jag mer vardagsmotion när jag är ledig och grejar hemma.

Vi gick så nära vatten och vattendrag och så långt från trafik vi kunde. Tyvärr var jag lite lat och hade ingen kamera med mig, så bilderna här är tagna vid ett annat tillfälle.





2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill bara säga hej och att jag håller på och läser igenom din blogg. Jag relaterar så mycket till den och tycker du är inspirerande :) Hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad glad jag blir över att du tycker om min blogg!
    Kram på dig!

    SvaraRadera