söndag 26 januari 2014

Bara att acceptera

Nej, det är uteslutet med träning för mig ikväll. Jag tror till och med att jag har feber. Lite deppigt är det, men bara att acceptera. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Tur jag har böcker att läsa. Två skönlitterära böcker har jag läst ut under helgen och nu läser jag lite facklitteratur. Boken "Problemskapande beteende vid utvecklingsmässiga funktionshinder" är både intressant och lättläst. De senaste åren har jag varit usel på att läsa facklitteratur. All träningstid är en orsak till det. Tidigare satt jag ofta framför Tv:n och läste, både facklitteratur och skönlitteratur (mest det senare förstås). Jag tycker om att vara påläst om den senaste forskningen inom pedagogik och specialpedagogik. Det är bra att fylla på kunskapsbanken, så ikväll blir det lite påfyllning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar