onsdag 23 januari 2019

Så botas trötthet!

Som vanligt känner jag att det är helg när onsdagen kommer. Idag var jag trött efter dålig nattsömn. Hur ska det gå att träna idag, tänkte jag och gäspade stort. Jag var så trött att jag tog bilen till gymmet.

När vi kom in på gymmet såg vi genast att bänken var ledig. Vi närmast rusade fram och körde snabbt igenom våra repetitioner och det kändes finfint. Även pressarna gick bra och marklyften. Så kom vi till chins där jag tidigare har dragit bort 40 kilo från min kroppsvikt. Nu klarade jag åtta repetitioner på minus 35 kg. Oj, vad nöjd jag var efter passet. Det är få saker som gör mig så nöjd, som när jag kan ta mer vikt. Jag svävade ut som på moln från träningen och kände mig som en ny människa. Rörelse, träning, motion eller vad man vill kalla det för, ger mig oerhörd energi. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar