söndag 20 januari 2019

Långpromenad

Det var ju ett sådant underbart väder idag, att Kinna och jag passade på att ta en långpromenad, mitt på dagen när solen sken som starkast. Sådana här dagar ger massor av energi. Om jag hade varit helt frisk, hade jag åkt längdskidor. Jag såg att spåret var iordning och blev så sugen. Men även om jag inte har ont i halsen idag, var det tillräckligt ansträngande att promenera. Hela dagen har jag haft en envis huvudvärk. Så irriterande att inte bli av med den, trots att jag tagit värktablett. Mitt humör kan inte dras ner. Jag har haft en kanonbra söndag som började i badhuset med barnbarnet och avslutades med en pocketbok. I morgon är det redan vecka fyra och jag är pepp på en ny vecka med arbete och träning.

Vi gick min favoritrunda





Kinna fick ställa upp som modell


Det var halt på sina ställen



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar