tisdag 14 mars 2017

Underställ från Ullmax

Jag har beställt flera plagg från Ullmax som jag är supernöjd med. Häromdagen klickade jag hem ett underställ för 499:- och i lördags hämtade jag paketet. Åh vad jag älskar det här understället! Materialet  innehåller polyester, merinoull och elastan. Tyget känns så tunt och smiter åt utan att klämma  (jag valde medium). Understället värmer utan att klia eller sticka. Dessutom tycker jag det är snygg färg och snygga detaljer på det. Det här kommer jag gå runt och mysa i hemma.

Nu har jag invigt det, när jag körde mitt trx-pass. Det satt som smäck! Observera att jag inte samarbetar med Ullmax. Jag är bara en väldigt nöjd kund!

När det gäller dagens träningspass märker jag nu att jag klarar att belasta mer i armhävningar och rodd. Så kul att känna sig stark!  Magövningarna har jag dubblat repetitionerna på. Idag provade jag utfall igen. Hoppas knäna håller den här gången. På jobbet har jag ett höj- och sänkbart skrivbord. När jag inte sitter i möten, står jag och jobbar. Det har gjort att jag har lite ont i hälarna, trots att jag alltid har fotriktiga skor. Tidigare pendlade jag ju till och från jobbet. Nu promenerar jag och beroende på vägval, tar det sammanlagt mellan 70-90 minuter. Fötterna vänjer sig väl så småningom vid den ökade belastningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar