tisdag 22 november 2016

Mörkret och dess påverkan

Jag förstår att det inte alltid är roligt att ha ett arbete där man är utomhus mycket. Men just den här perioden önskade jag att jag jobbade mer utomhus. I morse när jag åkte till jobbet var det mörkt och när jag åkte hem var det mörkt och dessutom dimmigt. Hela dagen har jag suttit inne på ändlösa möten.

För en gång skull lyckades jag med en otrolig bedrift när jag kom hem. Jag lyckades nämligen få med mig min man på en promenad. Alla som känner honom vet att det är en bedrift. Han promenerar med mig en eller två gånger per år och det inträffar en eller de två gånger vi är utomlands. Här hemma brukar jag aldrig få med mig honom. Men plötsligt händer det, och han följde med på en timmes promenad.

Underbart att få frisk luft och att få röra på sig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar