fredag 25 november 2016

Fredag och firande

Idag har jag namnsdag och blev rikligt gratulerad av många. Det värmde! Malin och jag var på handledning hos vår underbara psykolog. Vi provade också en italiensk restaurang där vi åt kyckling och pasta. Maten var supergod och restaurangen var väldigt mysig. Gissningsvis blir det vårt nya favoritställe.

På eftermiddagen hade jag en klipptid hos frisören. Så skönt att bli omhändertagen! Sen hämtade jag Steffie och vi jagade blommor till Camilla som fyller 50 år idag. Jag ska försöka mig på att göra ett litet arrangemang till henne. Idag var hon inte hemma men i morgon ska jag fixa det. Bilder kommer så småningom.

På kvällen kom Kinna. Vi firade att vi har varit vänner i 41 år.  Hämtmat, godis, Coca-Cola och bubbelbad. Min helg har verkligen startat bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar