torsdag 31 januari 2019

Januari - en rekordmånad

Jag lyckades uppnå mitt mål i januari, nämligen att motionera och träna mer än en timme per dag. I januari 2018 fick jag ihop 17 timmar och 30 minuter. Det var den sämsta månaden under året. Jag trodde jag började registrera min träning i mitten av månaden, men så var inte fallet. Den bästa månaden 2018 blev december med 30 timmar och 17 minuter. Januari 2019 slutade på 49 timmar och 14 minuter. Det motsvarar lite drygt 1,5 timme per dag. Allra bäst gick förra veckan, då jag rörde mig två timmar per dag.

Just idag är jag trött och sliten. Men annars gör all rörelse jag utför att jag känner mig pigg och stark. Härligt att mitt mål uppnåddes den här månaden, trots flera timmars flyg- och bilresa.

Under flera dagar har jag inte kunnat publicera bilder via mobilen på bloggen. Det är så irriterande, eftersom jag mest använder mobilen när jag bloggar. Nu är jag så trött att jag inte orkar dra igång datorn, så inlägget får bli bildfritt. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar