lördag 27 oktober 2018

Att göra lista, så här på en lördag

Idag har jag ett späckat program. Jag har redan bockat av flera saker och klockan är bara 12. I morse körde jag Sofie till Örebro tågstation. Sen genomförde jag mina 20 minuter avslappning, som jag gör varje dag (och på helger ofta två gånger per dag). Jag har märkt att folk blir förvånade när jag berättar det. När man är en sån aktiv person som jag, måste i alla fall jag ha stunder där jag varvar ner helt.

Efter avslappning cyklade jag till gymmet och mötte upp Kinna och Alexandra. Det var extra roligt att vara tre som tränar. Så tidigt på morgonen är båda stängerna lediga för marklyft, så vi lyfte parallellt och slapp plocka av och på vikter. Så himla peppande att stå med varsin stång och ösa! Idag (trots morgon tid), kände jag mig stark som en björn. Älskar den känslan! Snart är det dags att öka vikterna lite.

Som alltid på lördagar, fikade vi och sen gick vi på stan och shoppade lite. Ikväll blir det 50-års firande, så jag köpte mig en topp. Sen inhandlades lite hemlisar, alltid kul!

Nu ska jag ta rejäla tag i huset. Förra helgen städade jag nada, så dammråttorna är gigantiska. De ska bort! Det är resten av dagens mission.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar