torsdag 26 juli 2018

Världens finaste döttrar

Ja, alla tycker självklart att ens egna barn är de finaste i världen. Men mina döttrar är inte bara fina på utsidan, utan de är så jäkla bra personer. Å ena sidan är de lika varandra, på så vis att de är smarta, starka och självständiga. Å andra sidan är de helt olika varandra i temperamentet. Jag är så himla stolt över dem och det de har åstadkommit i sina liv hittills. De har alla gått vidare och läst på universitetet och tagit examen, för att kunna arbeta med det de har drömt om. Men det bästa av allt är, att de är sådana omtänksamma personer. När jag är ledsen eller deppig, ringer jag en av dem, eller alla tre och då får jag ALLTID support och peppning. Ni är bara bäst!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar