onsdag 20 juni 2018

Äntligen är det semester!

Tjoho! Semestern startar nu. Jag ska njuta allra mest över att inte ha några tider att passa och att få vistas utomhus så mycket jag vill.

Sista arbetsdagen idag och ögonlocken var blytunga av trötthet. Trots det styrketränade jag och Marlene. Men oj vad det gick tungt! Vi skippade tre av våra "vanliga" övningar och la till andra, lite lättare. Trots anpassningen, mådde jag illa av trötthet efter passet.

När jag kom hem stod mannen och lagade mat. Tack och lov! Bulgur, kyckling och grönsaker. Tre isglassar senare, började jag känna mig som människa igen. Men i morgon blir det ljuvligt med sovmorgon!

Inga träningsbilder blev det idag. Istället visar jag klänningen jag har fått av Steffie. Till den lånade jag Saras blommiga tygkofta. Det är väldigt praktiskt att ha döttrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar