onsdag 20 september 2017

Lite uppdatering

PT-Sara och jag hade en date igår då vi tränade ihop hos mig. Hon har inte tränat i TRX på flera år och jag imponerades av hur stark hon var och hur lätt det ser ut när hon gör övningar. Hon är så snäll att hon lånar mig en kettlebell om 8 kilo.

Vi la om min träning igen. Nu blir det fem träningspass per vecka. Två styrkepass och tre löppass. Hon korrigerade min armställning i armhävningarna. Jag är egentligen inte förvånad över att bli korrigerad just gällande det. Kinna brukar påpeka det också. För övrigt fick jag bakläxa på strech-övningarna. Dels har jag fuskat att göra dem och när jag väl gjort dem har det varit fel tillfälle. Ja, ja man kan ju inte fixa allt....

Bilden har absolut inget med texten att göra. Jag bara gillar den och minnet av en semester med total avkoppling och många skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar