lördag 3 juni 2017

Lite shopping

En sådan här regnig dag passar det bra att göra utflykter. Ing-Marie och jag åkte redan klockan åtta på morgonen till Örebro. Först åt vi en lång frukost på Java café. Det är så mysigt att starta dagen där. När vi kom halv nio, var det inte mycket folk där. Men när vi gick var det desto fler.

Efter frukosten shoppade vi. Det blev lite från Lager 157. När jag kom hem hämtade jag ut ett paket med kläder från Bonprix. Nu har jag bara packat upp kläderna och kastat på mig dem utan att stryka dem. Så ha lite överseende med det!
Ing-Marie som var pigg och glad.
Den här tröjan köpte jag på Lager 157 för 100:- den är i storlek M
men hade kunnat vara betydligt mindre.                                          
Trikålänning från Bonprix  som kostar 249:- Den var superskön!
Mönstrad trikåklänning från Bonprix som kostar 299:-
Samma klänning med en kofta från Lager 157. Den kostade 150:-
Tenniströja från Cassels (den jag tycker är för liten i storlek) och jag
minns inte priset på den. Capribyxa från Bonprix kostar169:-
Samma capribyxa sedd från sidan
Byxor från Kapp-Ahl (minn ej priset) blus från Bonprix,  kostar 129:-
Det är som "vingar" på sidorna av blusen, som syns när man sträcker
upp armarna.                                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar