onsdag 19 april 2017

Körövning

Jag har fått ihop 18000 steg idag. När jag provar att jogga får jag ont i foten. Så det får jag avstå från ett tag till. Min fortsatta otur med elektriska saker fortsätter. Min eltandborste har börjat krångla och jag kan rapportera att det tvättade headsetet fungerar prima att lyssna med, men inte att tala i.

Trots det vågade jag mig på att köra bil till kören ikväll. Vad jag vet, gick det bra. Alltid något! Kanske är oturen över för den här gången... Jag har inte varit på kören på några veckor. Som vanligt var det riktigt roligt. Vi ska ha ett sista uppträdande under våren som vi repeterar för.

Nu är jag trött. Vår katt Panzer störde min nattsömn. Hon vill alltid ligga i min säng. Självklart kan jag inte ligga som jag vill med benen. Jag råkar väl röra mig och då rör hon på sig eller tvärtom. I natt hoppas jag att vi båda får sova ostört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar