tisdag 14 juni 2016

Veckans långpass

Egentligen var förutsättningarna inte de bästa för ett långpass idag. För det första la jag mig alltför sent igår. För det andra sov jag dåligt i natt. För det tredje vaknade jag fem i morse. Men efter en toppendag hos Wiveka var jag så uppåt att jag ville ut och röra på mig.

Sofie hängde på och vi kämpade på i värmen. Jag hade mina nya skor på mig, vilket var ett misstag. Herregud vad ont i fötterna jag hade efter ett par kilometer. Skorna var för hårt knutna och fötterna domnade bort, samtidigt som det värkte under trampdynorna.

Jag trodde vi skulle klara en mil, men efter 8 kilometer var jag spyfärdig av trötthet. Herregud vad det tog tid innan jag återhämtade mig! Jag måste få upp flåset rejält! Det är bara att fortsätta kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar