torsdag 28 april 2016

Akut motivationsbristt

Tänk att förra veckans träning flöt på så himla bra och den här veckan blir det bara pannkaka! Vad har jag gjort annorlunda? För det första skrev jag ingen veckoplanering och det måste jag tydligen ha, för att få till rutiner. För det andra jobbade jag sent på måndag och kommer hem först vid 20-tiden och då fastnade jag i ett timslångt samtal med en före detta kollega.

På tisdagen kom jag hem i tid, men då fick vi besök. Väldigt trevligt men det blev fika och jag orkade inte träna efter besöket.

Igår slutade jag i tid, men var på After Work i Örebro. Vi bowlade och åt mat på Pitchers. Mycket trevligt! Som tur är hade jag planerat lite och kunde därför ta en knapp halvtimmes springtur i omgivningen vid mitt jobb innan After Work. Det regnade lite smått och benen var tunga som värsta cementklumparna. Men som sagt, en knapp halvtimmes spring blev det.

Idag skulle jag ha gått en promenad tillsammans med Kinna. Eftersom det spöregnade, åkte vi till ett fik och åt istället. Väl hemma är jag mördande trött, vilket är efterdyningar efter gårdagens galej förstås.

I morgon åker jag till Göteborg efter jobbet. En resa på knappt fyra timmar, som innebär att det inte blir någon träning i morgon heller. På lördag blir det shopping... Ja träningsmässigt blir det här en skitvecka. Kosten ska jag inte ta upp så mycket om. Men jag kan avslöja att den inte är den nyttigaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar