måndag 21 mars 2016

Skrivtorka

Mm, funderar på att lägga ner bloggen, eftersom jag för första gången har hamnat i en riktig svacka. Jag har inte lust att skriva något alls och jag kan egentligen inte hitta någon orsak till det. Eller jo, det kanske jag vet innerst inne. Min träning går inte bra alls och det känns kämpigt.

I lördags firade vi Steffanie som tagit socionomexamen. Det var en jättefin ceremoni på Karlstad universitet vid lunchtid. På kvällen blev det fest hos oss, då all släkt var inbjuden. Det var jättetrevligt, om än lite stressigt stundtals. Det var mycket som skulle fixas och trixas innan alla kom.

Snart 23 år och nybakad socionom. tyckte hon nyss var en liten tjej med "Herr Nilsson" i släptåg. Åren går så fort!
Steffies favoritfärg är lila, så temat för dukningen blev lila



På lördag morgon var jag på loppis och köpte champagne glas, som jag hade lila tulpaner i
En fin bild på Sara, den äldsta dottern

Jag, i min mors gamla sidenklänning. Den är handsydd för mer än 30 år sedan. Tyget kommer från Indien

Mina fina döttrar: Sara, Steffanie och Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar