söndag 29 december 2013

Utvilad

Ja, jag känner mig verkligen utvilad. Motion varje dag varvat med läsande och tv-tittande. Ibland sitter jag bara och tittar på ingenting och tänker på ingenting. Trist men avkopplande!
Enda smolket i bägaren, är vallningarna som byts av med köldfrossan. Tidigare blev jag svettig av vallningarna, det blir jag inte nu (tack och lov) men den här frossan har inte kommit så frekvent tidigare. I natt hade jag flera vallningar och en frossa. När jag fryser, fryser jag rejält och det varar längre än en vallning. Så gott som alltid slutar frossan med en vallning. Min man tycker det är komiskt när jag först ligger och fryser med täcket upp över huvudet, för att några minuter senare kasta av mig täcket på grund av värmen. Vad skönt det ska bli att slippa känna att kroppens temperatur "freakar ut".  För jag hoppas verkligen att jag inte ska ha det så här resten av livet!
På bilden ser ni två ljuslyktor jag har fått av Sara i julklapp. De är handgjorda och kommer från Göteborg.
Lyktor från Forma i Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar