måndag 9 december 2013

Dagens träning

Idag får vardagsrörelse bli dagens träning. Promenad till och från jobbet och så lite målning på det. Idag finns inga bra pass för mig att gå på. Det enda passet jag kunde tänka mig (trx) att gå på, startade redan 16:30 och jag slutade jobba för sent för att hinna med det.

När jag promenerade hem såg jag två rökare. Vad få rökare det finns nu för tiden. När jag ser någon röka, hajar jag nästan till, så sällan ser jag det och det är ju toppenbra! Min träningskompis Maria rökte för två år sen. Så fort vi klev ut från simhallen tände hon en cigarett, vilket kändes helt absurt för mig. Träning och rökning harmonerar ju inte alls med varandra, utan är snarare motpoler. Som tur är, kom hon underfund med det och slutade röka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar